latsaslivet.blogg.se

sjuttiosju - listan

Kategori: 2013

När vaknade du imorse?
05.30

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
varför har jag en ANALOG väckarklocka som trots att jag försöker ställa den på nollfem femtio ändå ringer nollfem trettio? oh lord.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
nä, bara smsat med sanja som har tråkigt på jobbet.

Vilket humör är du på?
sjukt stressad över dagens seminarium. har inte läst böckerna, har inte skrivit seminarieunderlaget. eh.

Har du ont någonstans?
nej.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
banan med jordnötssmör <3<3<3

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
toapapper, äpplen och kiwi.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
idag? hotmail tror jag, eller ja, outlook som det heter såhär i nådens år 2013...

Vad ska du göra ikväll?
åka till nora på teatermöte, TITTA PÅ TOP MODEL.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
kommer inte riktigt ihåg eftersom det var så sjukt tidigt. enligt lastfm: forever young med youth group.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
preppade inför opponeringen.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
kanske klänningen jag har på mig? får ALLTID komplimanger för denna. har dock döljt den väl under kofta + sjal idag så det mesta man ser är lite... svart tyg. så kanske inte.

När fotade du något senast, och vad?
igår, bilden i förra inlägget.

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
nope, jag försöker spara till... hyran.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
lollans ben på andra sidan bordet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: