latsaslivet.blogg.se

etthundrafyrtiotvå - en florerande lista

Kategori: 2013

hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?
en bild på dig prick nu, på med webbkameran bara
/ freshgirl_90
det absolut sorgligaste som hänt dig i år
john <3
det absolut roligaste som hände förra året
så himla svår fråga, men event-mässigt: lady gaga-konserterna.
senaste tre sms:en
- brevet från adlibris kunde inte delas ut. finns nu att hämta hos ica supermarket tybble (osv)
- hej hej hej i did!:)
- så bra! då fixar jag det imorrn. så får vi klura på när vi ska ge henne den bara. kram!
aktuell obsession
musik: just give me a reason... louise har tappat allt hopp om min musiksmak.
tv-serie: modern family <3
kläder: grå jeans och rutig skjorta är väl något av en classic.
mat: jordnötssmör. alltid. <3
ett jobb du inte kan tänka dig
telefonförsäljare.
en (1) sak du stör dig på hos andra
överlägsenhet.
en (1) dålig sida hos dig själv
att jag alltid oroar mig över irrationella saker.
bild på dig för exakt fyra år sen
en maträtt du är sugen på just nu
är mätt jö.
din plan för helgen?
på lördag ska jag till stockholm och gå på teater och på söndag morgon flyger jag till cypern!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: