latsaslivet.blogg.se

åttionio - ett foto i timmen - födelsedag

Kategori: 2013

08.00 - vaknade till partypoppers, dvorak och frukost på sängen av världens bästa kollektiv<3
09.00 - JAG FICK PRESENTER! fick även presenten "här får du äran, att single ladies lära, dina kollektivkamrater kära" - haha, bästa!
10.00 - duscha. borsta tänderna.
11.00 - packade för att spendera helgen i nora.
12.00
13.00 - när vi kom till nora åkte vi till stor-ica. (tänkte skriva nya ica men insåg att det öppnade i november... 2011.) älskar den affären dock. 
14.00 - när vi gick ut från ica bjöd personalen mig och louise på påskägg med motiveringen "egentligen är det bara till barn under 13 men vi vill verkligen bli av med dem nu!" haha, bra grej.
15.00 - vi hälsade på farmor på ålderdomshemmet. <3 här är hennes och farfars bröllopsfoto:
16.00 - sen gick jag till mormor och morfar. fick muminmuggar!
17.00 - födelsedagstulpaner.
18.00 - det var dags att laga mat för mormor och morfar skulle komma hit på middag.
19.00
20.00 - fick denna av mamma och pappa!
21.00 - eftersom ben&jerrys är det bästa jag vet och peanut butter cups är det bästa jag vet blev jag ganska glad när mamma plockade fram den här ur frysen. den var så jävla god.
nu är klockan tio och jag ska sova. är ju ändå pensionär (plus vi tappar en timme i natt!!) födelsedag med släkten var himla fint och imorgon blir det mer kalas. godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: