latsaslivet.blogg.se

tjugoett - time to pretend

Kategori: 2013

sånt som var bra 2012:
 
teatern.
att jag flyttade till göteborg.
skolan.
mini-me <3
alla tågresor.
att jag fick gå på (och fotografera!) hanna och alex bröllop.
portlandia. modern family. girls. äkta människor.
majvädret med plugg i slottsskogen och på uteserveringar.
saltholmen.
denna middag på hagabion.
england med louise och malin.
midsommarnattshimlen.
peace and love-dygnet som slutade med att vi plankade in på campingen och skrev kärleksbrev till husvagnen från herrljunga.
bästa frukosten.
popaganda.
lady gaga gånger två. så förbannat bra.
att jag flyttade in i ett litet kollektiv med louise och elli.
och att vi ordnade en inflyttnings-rymdfest.
den sjuka teaterkryssningen <3 (och att de finska politikerna put a bird on it)
att johanna klädde ut sig till corpse bride och jag till victor på halloween.
usa-valet. jag valvakade och louise valbakade.
göteborgshelgen med lisebergs julmarknad.
utsikten från mitt fönster här hemma.
att vi lagade egen sushi.
julafton.
att mamma byggde en snö-kyckling pga "julen varar än till påska"
och så nyårsafton, så länge den bestod av glowsticks och spice girls.

Kommentarer

  • Malin W säger:

    Jättefina bilder <3 Ser ut som ett fint år!

    2013-01-22 | 17:11:00
    Bloggadress: http://olivmw.blogg.se

Kommentera inlägget här: