latsaslivet.blogg.se

etthundratjugo - tisdagslista

Kategori: 2013

Hur såg du ut för exakt ett år sen?

Har du någon fobi?

JA. typ hundra, men mest spindlar.

Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?

ceasarsalladen på egg&milk igår mmmm.

Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?

har enbart pratat med busschauffören som sa typ... hej.

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?

för ungefär en och en halv timme sen när jag precis hade SPRUNGIT MILEN. utan att stanna, utan att gå, för första gången.

Vad tror du kommer bli roligast i helgen?

grillfezt med teatergänget!

Vilken är din pepplåt för tillfället?

att springa till:

för övrigt:

 

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?

kollat ikapp greys, spelat candy crush.

Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?

har gjort: sprungit en mil... som sagt... hehe... ska göra: skriva hemtenta i socialpsykologi.

Vad oroar du dig för?

att skriva hemtenta i socialpsykologi... och att få hjärtattack/stroke/cancer/psykisk sjukdom, att jag aldrig ska bli färdig med mina släpande tentor, att jag inte har något jobb och därmed inga pengar, att det ska bli krig. terroristattacker, naturkatastrofer, att jag eller någon runt mig ska dö. är det någon konst jag bemästrar så är det att oroa mig.

 

Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?

föreläsningarna på denna delkurs... som vi nu ska skriva tenta om...

Hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?

Har veckan varit bra än så länge?
jadå, har ju hängt i göteborg!
 
nu måste jag duscha och komma igång med tentan, heja!!!!!!!!

Kommentarer

  • Malin W säger:

    Älskar Get Lucky :D Jaaa så grym som sprang milen!

    2013-05-07 | 04:25:12
    Bloggadress: http://olivmw.blogg.se

Kommentera inlägget här: